Jump to content

Colaqq

 Admin Mirage
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Time on Forum

    9h 48m 31s

Community Reputation

23 Frequenter

1 Follower

About Colaqq

  • Rank
    Silver III

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. A wiec tak, zacznijmy od tego ze rzadko mi sie zdarza kogos zabic bo nie zrobil celow, tutaj sytuacja wygladala inaczej. Ty i jeszcze kilku ct mielisice akcje gdzie przewaga terro wynosila 1 czyli powiedzmy bylo was 4 vs 5. i nie straliscie sie nawet sprobowac odbic bs, po tej akcji napisalem na srodku ekranu zebyscie robili cele. W nastepnej rundzie byl podobna sytuacja tylko ze tym razem reszta ct oprocz cb przynajmniej proboowala cos zdzialac a swiadczy o tym to ze zgineli wraz z wybuchem bomby, ty w tym czasie stales na drugim koncu mapy po czym zostales zabity. Bana dostales za wyzywanie administracji, i uwierz mi masz szczescie ze to ja cb zbanowalem xd bo gdyby to byl ktos inny dostal bys pewnie bana na 2 tyg . Nwm dokladnie na ile dostales bana bo bylo to jakis czas temu, ale cos mi sie kojarzy ze chyba 2 dni. @ TUPTUS bedzie musial sprawdzic .
  2. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  3. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  4. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  5. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  6. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  7. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  8. Jako ze jestem profesjonalnym graczem to pozwole sobie rozpisac demko aby ulatwic prace naszemu ubt . 2:50 dojezdzasz goscia na midzie, jezdzisz celownikiem po scianie oczywisicie nie mogles byc az tak pewny bo ct przed toba uciekal no ale ta akcja jest jedna z kilku wiec przedstawie kolejne 3:45 widzisz zblizajacy sie model ct zoom x2 zabijasz 8:10 to kabaret akurat xd patrzysz przez sciane czy przypadkiem terro sie zbliza 13:20 zabawa nozem, zauwaza model piekne modelowanko 13:40 po chwili jeszcze lepsza akcja, oczywiscie mogl spodziewac sie kogos na tv ale kiedy zauwazyl ze model chce wychylic momentalnie sie schowal no i kolejne modelowanie 20:40 chwile poganial natalke, i znowu ... nie poszlo zadne info a kolegga symaptyczny elegancko puszcza full auto smierci w model 25:20 zbyt szybka reakcja 27:10 dziwne zawsze jak skanuje przez smoka musi kogos zabic Bóg ! a po chwile smieszna akcja przy skanowaniu drewna, zauwazyl ze model nabiega z innej strony i momentalnie celowniczek w jego strone koniec pierwszej polowy, dalsze rozpisywanie nie ma sensu po ewidentnie widac ze kolega lata na wh. Dziękuje było mi bardzo milo i pozdrawiam moich fanów ;*
  9. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
  10. Twój głos na serwer został prawidłowo oddany!
×
×
  • Create New...