CSGdansk.pl - CSGdansk.pl Jump to content
[[Template core/front/profile/profileHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Community Reputation

2,001 Król

About CSGdansk.pl

  • Rank
    BOT Sieciowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Spis wszystkich komend dostępnych na serwerze: !vip - Pokazuje na czacie co daje zakup S-VIP'a. !sklepsms - Umożliwia kupno S-VIP'a. !free - Dostępny dla TT. Uruchamia FreeRun'a. !drshop - Umożliwia wykorzystanie sklepu za pieniądze zdobywane w trakcie gry. !bonus - Specjalny sklep z bonusami dla S-VIP'a. Dostępny tylko dla S-VIP'a. !coinflip - Umożliwia pomnożenie pieniędzy które są do użycia w w.w sklepie pod komendą !drshop. Szansa na wygranie to 50%. !shop - Sklep za kredyty z modelami, trailami, petami i innymi teksturami. !inv - Wyświetla ekwipunek gracza. !credits - Wyświetla aktualny stan kredytów danego gracza. !jackpot - Jackpot dostępny dla graczy z kredytami jako waluta. !wr - Wyświetla najlepsze czasy na serwerze na aktualnej mapie. !wr <mapa> - Wyświetla najlepsze czasy na wybranej mapie. !res - Włącza HUD'a, który umożliwia włączenie/wyłączenie muzyki na koniec rundy. !hud - Włącza HUD'a, który umożliwia włączeni różnego rodzaju opcji odnośnie timera. !ssj - Włącza HUD'a, który umożliwia włączenie analizy skoków. !knife - Umożliwia wybór noża. !ws - Umożliwia wybór skina do broni/kosy. !kosa - Daje kose po tym jak się ją wyrzuci. !gloves - Umożliwia wybór rękawic. !tp - Włącza tryb 3-osobowy.
  2. Zalety bycia S-VIP'em Unikalne menu z wyborem bonusu co rundę. Unikalny TAG w tabeli wyników (S-VIP). Unikalne modele i dodatki dostępne wyłączenie dla S-VIP'a. Zwiększona ilość kredytów zdobywanych za grę. Mnożnik (x5). Rezerwacja slota na serwerze. Strzykawka (healthshoot) które leczą 50HP. 25 pancerza Granat odłamkowy [HE] Wsparcie serwera. Do wyboru mamy (18.05.2020): Wyższy skok - zmniejszona grawitacja, wyżej skaczemy. Odrodzenie - jeżeli nie wybraliśmy żadnego bonusu, po śmierci można się odrodzić. Podwójny skok - podczas robienia bunnyhopa po wciśnięciu spacji możliwy jest drugi skok, Mega wysoki skok - jeszcze bardziej zmniejszona grawitacja, jeszcze wyższy skok. Turbo - automatycznie rozpędza gracza, gracz trzyma wyłącznie spacje i steruje myszką co go automatycznie rozpedzi. Giga turbo - co skok gracz otrzymuje dodatkowe 50 punktów do prędkości, znacznie szybsze w/w Turbo. Dodatkowe HP - gracz otrzymuje +100HP, S-VIP może mieć maksymalnie 250HP, zwykły gracz 150HP. Niższy skok - zwiększona grawitacja, przez co gracz szybciej opada na ziemie. Menu z bonusami, dostępne tylko dla S-VIP'a. Wyświetla się na początku rundy, lub pod komendą !bonus. TAG [S-VIP] w tabeli wyników
  3. Regulamin serwerów FFA i DD2 1. Zasady ogólne: 1.1 Przeklinanie na serwerze jest dozwolone lecz wszystko ma swoje granice, nie nadużywamy tego przywileju. 1.2 Obrażanie (w szerokim tego słowa znaczeniu) innych użytkowników jest surowo zabronione. Zachowuj kulturę osobistą. 1.3 Jeśli Gracz podejrzewa któregokolwiek z użytkowników serwera o stosowanie zakazanych modyfikacji ma on obowiązek powiadomienia o tym administratora poprzez system zgłoszeń U@. Nie oczerniamy graczy publicznie! 1.4 Zakaz nadużywania mikrofonu. Oznacza to, że zabronione jest do niego piszczeć, bekać, krzyczeć, puszczać przez niego muzykę itp. Do korzystania z mikrofonu upoważnieni są użytkownicy, którzy ukończyli co najmniej 16 lat lub ewentualnie przeszli mutację. To administrator ocenia głos gracza, nie on sam. 1.5 Na serwerze panuje bezwzględny zakaz reklamowania. 1.6 Gracz zobowiązany jest do stosowania powyższych zasad, poleceń Admina. Zakazuje się celowego wprowadzania admina w błąd. 1.7 Celowe / nagminne blokowanie slota (spectators) na pełnym serwerze będzie karane. 1.8 Zakazuje się używania wulgarnych oraz nieodpowiednich nicków/avatarów oraz do ich tworzenia czcionek nieobsługiwanych przez silnik Counter Strike'a 1.9 Zakaz ogólnie rozumianego podszywania się pod innego gracza. Osoba, która posiada nick identyczny jak stały gracz serwera powinna zostać niezwłocznie o tym poinformowana przez Admina. Jeśli nie zechce zmienić nicku, Admin zmuszony jest wyciągnąć konsekwencje wobec tej osoby. 1.10 Zakaz prowokowania graczy oraz adminów do łamania regulaminu itp. 1.11 Aluzje wobec pracy admina bądź teksty typu (po co ci admin, kto ci dał admina itp.) są zabronione, od skarg i zażaleń jest forum. Zabronione jest również celowe zdradzanie admina na serwerze. 1.12 Za ponowne złamanie regulaminu admin ma prawo przedłużyć karę dwukrotnie! 1.13 W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany. 2. Rozgrywka: 2.1 Cheatowanie i wszelkiego rodzaju wspomagacze ogólnie przyjęte za niedozwolone, w tym również komenda cl_lw 0, cl_lc 0 są zakazane na serwerze i permanentnie banowane. 2.2 Kontaktowanie się graczy, podpowiadanie oraz informowanie o przebiegu rozgrywki poza grą CS 1.6 jest surowo zabronione i karane. 2.3 Crashowanie serwera lub innego rodzaju działanie na jego szkodę jest jednoznaczne z banem permanentnym na wszystkich serwerach sieci. 2.4 Zabronione jest wykorzystywanie błędów map (bugów) powszechnie uznanych za zakazane np. flashbug, chodzenie po teksturach, czy przechodzenie przez nie, korzystanie z załamań tekstur, skywalking oraz wychodzenie w miejsca, do których nie da się dostać za pomocą spadochronu. 2.5 Zakaz podmieniania skinów broni/postaci na modele ułatwiające grę (przezroczyste bronie, postacie ESL i tym podobne), podmienianie tekstur map. Dozwolone są tylko modele serwerowe oraz oficjalne steam, cssetti. 2.6 Admin posiada możliwość nałożenia kary na gracza który utrudnia rozgrywkę (zabija zakładników, zabiera lub wyrzuca bombę w miejsca niedostępne, nie rozbraja bomby, oślepia graczy ze swojego zespołu, spamuje granatami, nie wykonuje celów i założenia mapy). 2.7 Sieć zastrzega sobie prawo do permanentnego zbanowania gracza u którego podejrzewa się bardzo dobrze skonfigurowany wspomagacz przez co działa na niekorzyść serwera oraz wspomagania się zaufanymi demkami z zewnątrz. Dotyczy to tylko sytuacji wyjątkowych w których to gracz gra nienaturalnie oraz psuje atmosferę na serwerze. 2.7 Zakazuje się strzelania bezpośrednio z respa na mapach typu awp _i aim_. Tyczy się to również mapy de_alexandra. 2.8 Zakaz używania "wspomagaczy" utrudniających rozgrywkę typu SGS (bindowanie scrolla). Używanie tego skutkuje banem permanentnym. 2.9 Na respie możesz zostać maksymalnie do 1:30, w przeciwnym razie admin ma prawo Cię zabić lub wyrzucić z serwera. 2.10 Na mapie de_nuke- Skałka/Dach, de_cbble- wieża przy respie TT, de_eldorado- dach stodoły nad respem TT możesz zostać maksymalnie do minuty, w przeciwnym razie admin ma prawo Cię zabić. 2.11 Skanowanie płotu na mapie de_eldorado zabronione do 1:50. 2.12 Zakaz robienia reconnect podczas rozgrywki. Na serwerze jest komenda /rs 2.13 Skanowanie z respa na mapie de_vertigo zabronione do 1:50. Wykaz kar Wszelkiego rodzaju cheaty, skrypty - Ban PERM Obraza innego gracza - Ban 30-180min Obraza ADMINA - Ban 1 h - 1 dzień (w niektórych przypadkach Ban do 7dni) Obraza rodziny gracza - Ban 1 dzień/tydzień/PERM Zabijanie hostów / Nie wykonywanie celów mapy / Bugowanie bomby / wchodzenie na tekstury (za pomocą spadochronu) / Inne - Kick - Ban 5-30 min Podszywanie się za admina - 1 tydzień Podszywanie się za stałego gracza - Ban 1 dzień / 7 dni Reklama serwera/forum - Ban 1 godzina / PERM Ping / Klatkowanie - Ban 5 min - za 3 razem w ciągu dnia - Ban 30 min Spam na u@ / Nadmierne / Bezpodstawne oskarżanie o cheaty - Ban 5-30 min Spam na "chat" o cheaterach - Ban 5min + powód: cheaty zgłaszamy na u@ Granie na zabronionym nicku (wulgarny, obraźliwy, nieobsługiwana czcionka) pomimo wcześniejszych upomnień - Kick/ban 5-30 min Jeśli gracz wbija na aktywnym banie na serwer, dostaje permanentnego bana bez możliwości odwołania się - BAN PERM Skanowanie płotu na mapie de_eldorado zabronione do 1:50 - KICK / BAN 5 min Celowe / nagminne blokowanie slota (spectators) na pełnym serwerze - KICK / BAN 5 min Zakaz robienia reconnect podczas rozgrywki. - Ban 5 min Skanowanie z respa na mapie de_vertigo zabronione do 1:50 - KICK / BAN 5 min Nadużywanie mikrofonu - KICK / BAN 5 min / BAN 30 min Spraye niezgodne z regulaminem - KICK / BAN 5 min / 7 dni Używanie komendy cl_lw 0/cl_lc 0" - BAN 1 godz / PERM Zakaz celowego wprowadzania adminów w błąd - Ban 3 dni / 7 dni Prowokowanie, cwaniakowanie itp. adminów/graczy - 1godz / 3 godz Wchodzenie na txt , wykorzystywanie błędów mapy- Ban 5min Podmienianie skinów broni/postaci na modele ułatwiające grę (przezroczyste bronie, postacie ESL i tym podobne), podmienianie tekstur map - BAN PERM Aluzje wobec prac admina - Ban 1 godz / Tydzien / Perm Siedzenie na respie poza 1:30 - Slay / kick / Ban 5min Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.
  4. Regulamin Serwera Mirage 1. Punkty dotyczące głównie graczy 1.1. Wchodząc na nasz Gdański serwer automatycznie akceptujesz nasz regulamin 1.2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 1.3. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 1.4. Zabrania się wyzywania/wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby. 1.5. Zabrania się puszczania muzyki oraz nadużywania czatu głosowego. 1.6. Zabrania się nadużywania mikrofonu przez osoby, które nie przeszły jeszcze mutacji (Dozwolone jest tylko i wyłącznie krótkie info) 1.7. Zabrania się reklamowania konkurencyjnych sieci serwerów. 1.8. Zabrania się używania avatarów przedstawiających nagość (w stopniu znacznych)/rasizm/nietolerancję. 1.9. Zabrania się spamowania/floodowania na czacie tekstowym. 1.10. Zabrania się współpracy z drużyną przeciwną. 1.11. Zabrania się używania reconnecta po to by zrespić się 2 razy w tej samej rundzie. 1.12. Zabrania się przechodzenia do obserwatorów bez zgody Admina (Wyjątkiem jest gdy Administratora brak a slotów nie brakuje) 1.13. Nick gracza/NameTag broni (WS) nie może zawierać treści wulgarnych oraz obrażać innych użytkowników. 1.14. Przenoszenie prywatnych spraw na serwer jest zbędne. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy w prywatnych wiadomościach. 1.15. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze. 1.16. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na u@ lub na forum. 1.17. Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina jeśli są one zgodne z regulaminem. 1.18. Maksymalny dozwolony ping to 130ms (Osoby powyżej tego będą wyrzucane Automatycznie przez System lub Kickowane przez Admina) 1.19. Zakaz podszywania się pod innych graczy 1.20. Grożenie banem jest zakazane 1.21. Zakaz celowego unikania straty punktów rankingowych (Samobójstwa, przedłużanie mimo oczywistej sytuacji oraz współpraca) 2. Punkty dotyczące głównie Administracji 2.1. Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co gracz. 2.2. Admin ma zakaz banowania, mutowania, gagowania lub kickowania graczy bez podania powodu. 2.3. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze. 2.4. Admin ma obowiązek udzielić pomocy graczowi. 2.5. Admin ma obowiązek sprawdzenia podejrzeń graczy zgłaszanych na u@ (Wyjątkami są namolne osoby które zgłaszają każdego) 2.6. W razie problemów admin ma kierować zapytania prosto do Opiekuna Serwera (W tym momencie jest to @ buchal) 2.7. Admin musi dążyć do sprawiedliwych osądów. 2.8. Admin musi posiadać dowód w postaci dema na gracza, któremu nadaje bana permanentnego (Nagrywa się ono Automatycznie) 2.9. W przypadku braku UBT Admin musi rozpisać demko samodzielnie inaczej w ciągu 24 godzin gracz zostanie odbanowany a Admin ostrzeżony (MAX 3) Taryfikator kar 1. Używanie programów/skryptów ułatwiających grę → Ban permanentny 2. Wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry innych graczy lub ich osoby → Kick/Mute/Ban 5 Minut → 30 Minut 3. Reklama konkurencyjnych sieci serwerów → Ban na 1 dzień → Ban permanentny 4. Ping powyżej 130ms → Ostrzeżenie → Kick 5. Nadużywanie mikrofonu (W tym puszczanie muzyki) → Mute → Dłuższe Mute → Perm mute 6. Spamowanie na czacie tekstowym → Kick → Gag na 30 minut 7. Współpraca z drużyną przeciwną → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień 8. Kampienie → Kick → Ban na 5 minut → Ban na 30 minut 9. Avatar popularyzujący konkretną nagość/rasizm → Kick → Ban na 5 minut → Ban na 1 godzinę 10. Nick/NameTag zawierający treści obraźliwe/rasistowskie/wulgarne → Kick → Ban na 5 minut → Ban na 30 minut 11. Podszywanie się pod innego gracza → Kick → Ban na 1 godzinę → Ban na 1 dzień → Ban permanentny 12. Niestosowanie się do zaleceń admina → Kick → Ban na 5 minut 13. Ucieczka przed banem → Przedłużony ban 14. "Siłowe" przechodzenie do drużyny wygrywającej → Kick 15. Grożenie banem → Kick → Ban na 30 minut 16. AFK → Kick (Automatyczny) Są to najczęstsze przewinienia użytkowników. Wszelkie inne Administracja rozpatruje na bieżąco według własnego zdania i pozwolenia Opiekuna.
  5. Głosuj na serwer Mirage i zdobywaj Reputacje! Jak zagłosować? 1) Wchodzimy na gosetti.pl/serwery/91.224.117.39:27070 2) Klikamy przycisk "zagłosuj" na prawie samej górze strony 3) Wybieramy opcje która najbardziej nam odpowiada 4) Informujemy o oddanych głosie w tym temacie
  6. Regulamin UB Team 1. Zasady ogólne: 1.1 Użytkownik ma 48h na odwołanie się od bana. 1.2 UB Team ma 48h na rozpatrzenie odwołania od bana/zgłoszenia cheatera. 1.3 Admin, który dał bana permanentnego bez SSów musi rozpisać graczowi demo w ciągu 24h jeśli zbanowany odwoła się od bana (Nie dotyczy to Zarządu). 1.4 Żadne odwołania od bana nie mogą być rozpatrywane w prywatnych wiadomościach - Wszystko musi być oficjalnie na forum. 1.5 W dziale UB wypowiadać sie mogą Członkowie UBT, Administracja, Opiekun serwera i ewentualnie Admin banujący lub osoby posiadające sensowne dowody. 1.7 Przy zgłoszeniu czitera w dziale zgłoszeń MUSI być podany Steam ID podejrzanego. 2. Screeny 2.1 Używaj wzoru! Tematy bez wzoru będą usuwane! 2.2 Zakaz jakiejkolwiek modyfikacji SS'ów. Ich obróbka skutkuje brakiem UB! 2.3 Użytkownik, który dostał SSy musi ich wrzucić 5 i muszą być formacie .bmp lub .tga 2.4 Wszystkie SSy pakujemy do archiwum .rar programem WinRAR na https://www.zippyshare.com/ 3. Odwołania od banów: 3.1 Używaj wzoru! Tematy bez wzoru będą usuwane! 3.2 Przy wątpliwości co do decyzji nad banem, członek UBT musi czekać na ocenę innego członka. 3.3 Gracz ma prawo domagać się o rozpiskę dodatkowego członka UBT w swoim odwołaniu (tylko jeśli dana rozpiska może być bez problemu zakwestionowana) 3.4 Nie składamy odwołań od banów krótszych niż 1h. Każda takowa będzie automatycznie zamykana. 4. Bonusy 4.1 Z racji pełnionych obowiązków członkowie UBT mają prawa Administracyjne na wszystkich serwerach pilnowanej przez siebie kategorii. 4.1b Ustalone ramy czasowe aktywności Adminów nie obowiązują w przypadku omawianej wyżej grupy
  7. Głosuj na serwer DD2 i zdobywaj Reputacje! Jak zagłosować? 1) Wchodzimy na cssetti.pl/serwer/91.224.117.192:27015 2) Klikamy przycisk "zagłosuj" po prawej stronie na dole 4) Informujemy o oddanych głosie w tym temacie
  8. Głosuj na serwer FFA i zdobywaj Reputacje! Jak zagłosować? 1) Wchodzimy na cssetti.pl/serwer/147.135.199.82:27015 2) Klikamy przycisk "zagłosuj" po prawej stronie na dole 4) Informujemy o oddanych głosie w tym temacie
  9. Regulamin Ogólny Chatboxa 1. Zakaz reklamowania. 2. Nie podajemy IP serwerów (poza naszymi). 3. Nie przeklinamy, staramy się zachować kulturę. 4. Zakaz obrażania użytkowników forum. 5. Pisz estetycznie (bez CAPS LOCKa). 6. Zakaz używania emotikonów w nadmiernych ilościach. 7. Można napisać tylko 3 wiadomości pod rząd. 8. Zakaz umieszczania treści rasistowskich i pornograficznych w jakiejkolwiek formie. 9. ChatBox nie służy do rozwiązywania większych problemów, od tego jest forum i jego poszczególne działy. 10. Za nadmierne łamanie regulaminu użytkownik może dostać czasową blokadę pisania.
  10. Regulamin Ogólny Admina 1. Admin musi zachować kulturę osobistą, zarówno na serwerze jak i na forum. 2. Admin powinien dawać przykład pozostałym graczom. 3. Admin nie powinien nadużywać "admin chatu" ze względu, iż może to przeszkadzać podczas gry innym. 4. Admin ma za zadanie utrzymać porządek na serwerze, kłótnie między adminami podczas gry są zabronione! 5. Jeżeli gracz/gracze łamią regulamin, trzeba ich upomnieć słownie, jeżeli gracz/gracze łamią dalej regulamin to trzeba podjąć dalsze działania. 6. Admin karząc gracza musi podać powód w karze. 7. Admin ma obowiązek sprawdzić każdą osobę zgłoszoną na U@ nawet jeżeli dana osoba poprzednio grała czysto. 8. Admini mają obowiązek stosowania się do regulaminu własnego serwera.
  11. Regulamin forum CSGdansk.pl 1. Zasady ogólne: 1.1 Za złamanie danego punktu regulaminu zostaniesz ukarany ostrzeżeniem lub banem. 1.2 Pisanie o tematach rasistowskich / pornograficznych jest ZABRONIONE 1.3 W każdym miejscu forum obowiązuje zakaz zamieszczania treści, o których autor wie, że są nieprawdziwe i/lub zniesławiające, obraźliwe, nienawistne, obsceniczne, pornograficzne, naruszające prywatność lub inne treści niezgodne z prawem. 1.4 Osoby posiadające kilka kont ( tzn. multikont'a ) mogą zostać ukarane banem na IP (zwłaszcza jak same sobie odpowiadają lub dodają reputację). 1.5 Jeśli posiadasz rodzeństwo, innych domowników, którzy chcą mieć niezależnie swoje konto a korzystacie z jednego komputera - Koniecznie powiadom o tym administrację. Żadne tłumaczenie się po banie nie będzie brane pod uwagę! 1.6 Nick użytkownika nie może być obrażający oraz posiadać adresów do stron. 1.7 Profil użytkownika (strona "O mnie" itd) ma być jego profilem a nie reklamą (jakiegoś forum, serwera), czy czymś innym nie na temat. 1.8 Zakaz podawania adresów stron w polu "Lokalizacja" itp. 1.9 Podawanie adresów IP jest kategorycznie zabronione poza działem do tego wyznaczonym. Tyczy się to również profili użytkowników - jedynym wyjątkiem jest podpis (sygnaturka). 1.10 Nie wolno reklamować, rozpowszechniać, spamować adresami do stron, forów o tej samej lub podobnej tematyce w formie tematów, postów, profilu. 1.11 Zakaz wykorzystywania czyjegoś wizerunku bez jego zgody (zdjęcia, profile społecznościowe, dane kontaktowe). 1.12 Użytkownik, który otrzymał permanentnego bana na jakimkolwiek serwerze sieci csgdansk.pl, przypisany jest na forum do grupy "Zablokowani" w której obowiązują pewne ograniczenia w korzystaniu z forum, m.in. maksymalnie 3 posty dziennie. 2. Pisanie tematów: 2.1 Zanim założysz nowy temat skorzystaj z opcji szukaj. 2.2 Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie załóż nowy temat, w odpowiednim dziale. 2.3 Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem obowiązującym w danym dziale. 2.4 Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią. 2.5 Staraj się opisać dokładnie swój problem, pytanie. 2.6 Nie dubluj swoich tematów w różnych działach. 2.7 Nie twórz tematów z linkami referencyjnymi, wysyłaniem zaproszeń, prośbami o kliknięcie itp. 2.8 Nie odkopuj starych tematów chyba, że masz do tego przesłanki typu: download nie działa, temat został skopiowany z innego serwisu. 2.9 Absolutny zakaz zamieszczania wszelkich wspomagaczy gry (cheatów, skryptów, etc) - w wyjątkowych okolicznościach grozi banem. 2.10 Administracja ma prawo zmiany nazwy tematu jeśli ta jest niepoprawna. 3. Pisząc posty: 3.1 Pisząc nowego posta staraj się żeby był na temat, nie rób na siłę OFF Topic jest od tego dział! 3.2 Pisząc nowego posta staraj się żeby był czytelny, przejrzysty. 3.3 Pisząc nowego posta pamiętaj o ortografii, nie używaj zbyt dużo tagów BBCode. 3.4 Odpowiadając, wypowiadając się nie wolno obrażać. 3.5 Nie wolno spamować, to skończy się banem. 3.6 Jeżeli nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz w ogóle ,bo może to się dla Ciebie źle skończyć. 3.7 Upewnij się że tekst/kod który dodajesz nie ma w sobie adresów do konkurencyjnych forów. 3.8 Nie wypowiadamy się w swoich podaniach. 3.9 Wypowiedź w podaniu musi być uzasadniona. Głos typu: "Jestem na tak", "Jestem na nie, powody @up", itp. będzie brany jako spam i użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem. 3.10 Nie pisz postów pod postem, a używaj opcji "Edytuj". Nagminne lekceważenie tej zasady będzie karane warnem. 4. Załączniki: 4.1 Dodając na forum załącznik upewnij się czy nie ma on reklam do innego serwisu. 4.2 Maksymalny rozmiar załącznika na forum to 4 MB, większe załączniku umieszczaj na zewnętrznych hostingach. 4.3 Dodając załącznik upewnij się czy wybrane rozszerzenie jest dozwolone. 4.4 Jeżeli plik jest duży zapakuj go do formatu *.rar / *.zip 4.5 Udostępnianie plików które mają wirusa kończy się banem na IP. 4.6 Udostępnianie plików które mają w sobie reklamę serwerów/konkurencyjnych forów jest zabronione. 5. Reputacja: 5.1 Zarejestrowani użytkownicy forum mają prawo do pozytywnego i negatywnego oceniania postów. 5.2 Pozytywna reputacja powinna być dana w postach dzięki którym uzyskaliśmy pomoc, zawierających ważne informacje itp. Użytkownicy pomagający nic z tego nie mają, w ten sposób możesz ich symbolicznie nagrodzić. 5.3 Rozdawanie pkt. reputacji za posty nie wnoszące nic do tematu, nie pomagające w żaden sposób jest niemile widziane i w przypadku nagminnego nadużywania tej opcji karane. 5.4 Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem. 5.5 Jeśli post nie wnosi nic do tematu i jest bardzo niezrozumiały oraz mało zaawansowany (brak polskich znaków, błędy ortograficzne) Można wtedy postawić minusa! 6. Inne: 6.1 Absolutny zakaz kopiowania treści forum na inne serwisy o podobnej tematyce. 6.2 Zabrania się umieszczania na forum linków referencyjnych, oraz wszelkich linków mających przynieść autorowi korzyści finansowe etc.(dotyczy to wszystkich sekcji na forum). 6.3 Zakładając konto na forum zezwalasz na przesyłanie reklam, ofert etc. na twoją skrzynkę e-mail. 6.4 Rejestracja na forum oznacza akceptacje regulaminu. 7. Ważne: 7.1 Administracja CSGdansk.pl nie ponosi odpowiedzialności prawnej za posty i tematy użytkowników!
×
×
  • Create New...